شش اسکان جهت مسافران و میهمانان نوروزی در هفتکل

 

محسن بیرانوند اظهار کرد: یک روز پس از برگزاری جلسه ستاد نوروزی استانی، در تاریخ 27 بهمن ماه جلسه شهرستانی را در این ارتباط برگزار کردیم و تا پیش از پایان امسال نیز مقرر کردیم یک جلسه و بنا به ضرورت دو جلسه ستاد نوروزی دیگر نیز تشکیل دهیم.

 

 

وی افزود: در سطح شهرستان هفتکل برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی، 6 مدرسه را از سوی آموزش و پرورش اختصاص داده شده است که همه این مدارس درجه یک و دو هستند.

 

 

فرماندار هفتکل خاطرنشان کرد: هر کدام از این مدارس دارای پنج کلاس هستند و علاوه بر این در بحث اسکان مسافران، هر سه پارک شهرستان را به چادر تجهیز کرده‌ایم.

 

 

وی اضافه کرد: در مجموع 80 تخته چادر برای این منظور در پارک‌ها در نظر گرفته شده است.

 

 

بیرانوند عنوان کرد: در مورد شهرداری‌ نیز بنا بر وظیفه ذاتی‌شان، نصب تابلو، زیباسازی مناطق مختلف شهری، ترمیم نوارهای حفاری، بهسازی و ساماندهی پارک‌ها و نظافت و بهداشت عمومی سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

وی بیان کرد: در همین راستا شهرداری و اداره آموزش و پرورش را موظف به تشکیل ستاد ویژه نوروز کرده‌ایم تا به صورت جداگانه از سایر دستگاه‌های اجرایی، خدمات ویژه به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه دهند.

 

 

فرماندار هفتکل اذعان داشت: علاوه بر این، دو مهمانسرا را برای استقرار مسافران اختصاص داده‌ایم که از سوی جهاد و مرکز فنی و حرفه‌ای تدارک دیده شده‌اند.

 

 

وی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان را نیز در این ایام برای بازرسی و نظارت از فروشندگان مواد غذایی ملزم کرده‌ایم و این روند در تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

بیرانوند اضافه کرد: نیروی انتظامی را نیز برای ایجاد امنیت در شهرستان بیشتر موظف کرده‌ایم و این موضوع در مناطق اسکان مسافران نیز برقرار خواهد بود.

 

 

وی گفت: راه و شهرسازی نیز برای لکه‌گیری و ترمیم جاده‌ها و شهرداری برای بهسازی نوارهای حفاری سطح شهر موظف شده‌اند این مشکلات را تا 20 اسفندماه سال جاری به اتمام برسانند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 21:19 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |